MWC: Spouštíme nový web a nabíráme rychlost
23. 11. 2020MWC: Nová setinová rallye na Valašsku
13. 1. 2021Jedním z nejviditelnějších prvků MWC je logo a vizuál. Návrh logotypu a realizaci jsme z pochopitelných důvodů svěřili naší Agentuře INUA. Značka nevznikla nahodile. Pojďme si nyní blíže představit detaily vzniku a principy vizuálu.
Myšlenka, která zrála 5 let...
Původní koncept logotypu vznikl již v roce 2015. Tehdy ještě pod jiným názvem. S odložením projektu první setinové rally na Moravě padl prach i na původně navrženou značku.Oživení nastalo v loňském roce, kdy projekt nabral nový dech a získal opět na aktuálnosti. I přes řadu otazníků a nejasností, v jedné věci jasno panovalo. První moravská setinová rally se pojede na Valašsku. Tím byl vytyčen základní rámec a mohlo se přistoupit k finalizaci loga, výběru barevnosti, hledání domén, apod.
Červená je dobrá, ale…
Podobu grafického stylu MWC pochopitelně ovlivnila existence dalších podniků u nás i v zahraničí. Jakkoli je prostor pro nové nápady minimální, vždy se řešení najde. Respektovali jsme červenožlutou barevnost jihočeských soutěží South Bohemia Classic a Spring Classic. Ostatně červená barva je mezi motoristy, a veteránisty obzvlášť, velmi oblíbená.První volba padla na zeleno-žlutý vizuál. Velmi příjemná „britská“ kombinace sice odrážela zalesněné valašské kopce, s odstupem se však ukázala byt Valašsku až příliš vzdálená. Rozřešení přinesl až jeden dlouhý večer ve Velkých Karlovicích u lahve dobré slivovice. Není lepší kombinace pro Vlacha, než „krojovaná, trnkovo-červená“ s převahou modré. Bylo rozhodnuto.
> Charakter valašského regionu je patrný i ve výzdobě kroje, pro niž je typická umírněnost v barevnosti i dekoru – převládá střízlivá výšivka s rostlinným geometrizovaným vzorem nejčastěji v modré barvě. Zdroj: Vychodni-morava.cz
Zdroj (text, vizualizace): Agentura INUA