Myšlenka, která zrála 5 let...
Původní koncept logotypu vznikl již v roce 2015. Tehdy ještě pod jiným názvem. S odložením projektu první setinové rally na Moravě padl prach i na původně navrženou značku.
Oživení nastalo v loňském roce, kdy projekt nabral nový dech a získal opět na aktuálnosti. I přes řadu otazníků a nejasností, v jedné věci jasno panovalo. První moravská setinová rally se pojede na Valašsku. Tím byl vytyčen základní rámec a mohlo se přistoupit k finalizaci loga, výběru barevnosti, hledání domén, apod.
Červená je dobrá, ale…
Podobu grafického stylu MWC pochopitelně ovlivnila existence dalších podniků u nás i v zahraničí. Jakkoli je prostor pro nové nápady minimální, vždy se řešení najde. Respektovali jsme červenožlutou barevnost jihočeských soutěží
South Bohemia Classic a
Spring Classic. Ostatně červená barva je mezi motoristy, a veteránisty obzvlášť, velmi oblíbená.
První volba padla na zeleno-žlutý vizuál. Velmi příjemná „britská“ kombinace sice odrážela zalesněné valašské kopce, s odstupem se však ukázala byt Valašsku až příliš vzdálená. Rozřešení přinesl až jeden dlouhý večer ve Velkých Karlovicích u lahve dobré slivovice. Není lepší kombinace pro Vlacha, než „krojovaná, trnkovo-červená“ s převahou modré. Bylo rozhodnuto.